Özel sektör nereye şikayet edilir?

Özel sektör nereye şikayet edilir? Özel sektör nereye şikayet edilir?, 170 şikayet edince ne olur?, Bir firmayı nereye şikayet edebilirim?, Alo 170 ihbar hattı işe yarıyor mu?, İşveren işçiyi hangi durumlarda işten çıkarabilir?, 181 şikayet edince ne olur?

Özel sektör nereye şikayet edilir?

170 şikayet edince ne olur?, İşyerinde sigortasız işçi çalıştırılması, ücret, kıdem, ihbar tazminatı, fazla mesai, yıllık izin, iş sağlığı ve güvenliği, mobbing, sendikal haklar, işsizlik ödeneği gibi iş hukuku konularında şikayet etmek isterseniz, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığına başvurabilirsiniz.

170 şikayet edince ne olur?

170 şikayet edince ne olur?, İşyerinde sigortasız işçi çalıştırılması, ücret, kıdem, ihbar tazminatı, fazla mesai, yıllık izin, iş sağlığı ve güvenliği, mobbing, sendikal haklar, işsizlik ödeneği gibi iş hukuku konularında şikayet etmek isterseniz, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığına başvurabilirsiniz.

Bir firmayı nereye şikayet edebilirim?

Bir firmayı nereye şikayet edebilirim?, İsminin gizli kalmasını istediğini söyleyerek ihbar yapabilir. İş sağlığı ve güvenliği kanunu gerekliliklerine uymayan işletmelere, çalışanların ihbarı sonrasında teftiş yapılır. Teftiş sonucunda müfettişlerce cezai yaptırımlar uygulanmaktadır.

Alo 170 ihbar hattı işe yarıyor mu?

Alo 170 ihbar hattı işe yarıyor mu?, Alo 175 Tüketici Şikayet Hattı kapılarını Habertürk'e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk Muhabiri Çimen Çetin'e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı'nı anlattı.

İşveren işçiyi hangi durumlarda işten çıkarabilir?

İşveren işçiyi hangi durumlarda işten çıkarabilir?, Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170” i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, T.C Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sunulan tüm hizmetlerle ilgili olarak bilgilendirme yapmakta ve çözüm üretmektedir.

181 şikayet edince ne olur?

181 şikayet edince ne olur?, İş Kanunu'nun 25. maddesinde işveren bakımından haklı fesih nedenleri, 3 başlık altında düzenlenmiştir. Bunlar; sağlık sebepleri, ahlak ve iyi niyet kurallarına uymayan haller ve benzerleri ve zorlayıcı sebeplerdir.

SGK ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

SGK ihbar edenin kimliği açıklanır mı?, Şikayetçi anonim kalmayı tercih etse bile şikâyeti Alo 181 müşteri temsilcisi tarafından kayıt altına alınır. Daha sonra kaydedilen her türlü şikâyet ÇŞİDB'nin ilgili birimine iletilecektir. Şikayetler, alındığı tarihten itibaren üç (3) iş günü içinde kaydedilecektir.

Çalıştığım firmayı nereye şikayet edebilirim?

Çalıştığım firmayı nereye şikayet edebilirim?, İhbar ve şikayetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi incelemeyi yapan Sosyal Güvenlik Denetmenlerince ve Kurum görevlilerince hem 5510 sayılı Kanun gereği hem de kişisel verilerin korunması kanunu gereği isminiz saklı tutulur, ifşa edilmez.

İşyerini şikayet etmek için nereye başvurulur?

İşyerini şikayet etmek için nereye başvurulur?, Çalıştığım Kurumu Nereye Şikayet Edebilirim? Çalıştığınız kurumun size karşı iş kanununa aykırı davranışları varsa, bunları ALO 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi'ne veya Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlükleri'ne şikayet edebilirsiniz.

Tüketici haklarına şikayet edince ne olur?

Tüketici haklarına şikayet edince ne olur?, Sosyal Güvenlik KurumuÇalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi "ALO 170"

İhbar edenin kimliği açıklanır mı?

İhbar edenin kimliği açıklanır mı?, Tüketici hakem heyetine yapılan başvurular başvuru tarih ve sırasına göre en geç altı ay içinde görüşülür ve karara bağlanır. Yapılan başvurunun niteliği, dikkate alınarak, karar süresi en fazla üç ay daha uzatılabilir.

İşyeri cimere şikayet nasıl yapılır?

İşyeri cimere şikayet nasıl yapılır?, İhbarcının kimliği kesinlikle gizli tutulacaktır.

173 neyin numarası?

173 neyin numarası?, 150 numaralı Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi'ne veya www.turkiye.gov.tr üzerindeki CİMER linkine şikayet başvurusunda bulunabilirsiniz.